5 Responses

  1. Ho scoperto alcuni angoli magari famosi al mondo ma segreti per noi aretini grazie ad una bella giornata passata in compagnia di persone simpatiche e a Debora che con semplicità ci ha guidato in un fantastico itinerario

  2. Debora was my tour guide last month (February) in Arezzo. Thanks to Debora, I felt as though I walked through the history of Arezzo, the art and architecture and the legends. I learned so much from her without feeling as though I was in a lecture hall. It was like walking with a friend. I would highly recommend her to all my friends and my clients.

    1. Thanks so much. See you soon!!
      Un abbraccio Debora

  3. Ciao a tutti! I highly recommend Debora as a guide to see all Arezzo has to offer! I lead small group Italian language immersion programs in Arezzo every year and I work with Debora to guide my groups. She did a lovely presentation for my group last year in September of Piero della Francesca’s frescos in the church of San Francesco and I will be working with her again this year. I have been to Arezzo many many times, but through the eyes of Debora, I’m always discovering something new. She is a delight!

    Penso che Debora sia una guida fantastica per mostravi tutto quello che Arezzo ha da offrire! Sono la Studentessa Matta e ogni anno organizzo gruppi per studiare a Arezzo e Debora è una delle mie socie. L’anno scorso ha fatto una bella presentazione per il mio gruppo a settembre degli affreschi di Piero della Francesca nella chiesa di San Francesco. Ho passato molto tempo ad Arezzo, ma attraverso gli occhi di Debora, scopro sempre qualcosa di nuovo. Lei è ben informata, competente e affidabile!

    1. Grazie Melissa. Ci vediamo presto ad Arezzo! Bacioni Debora

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *